.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آيت‌الله جنتي:
شورای نگهبان با کسانی که می خواهند به هر قیمتی بر کرسی خبرگان و مجلس بنشینند مشکل دارد
وي گفت: مهم‌ترين تلاش آنها «تضعيف شوراي نگهبان» و «بد بين کردن مردم به شوراي نگهبان» است تا نظارت اين نهاد را در جامعه «بي اعتبار» جلوه دهند.
شورای نگهبان با کسانی که می خواهند به هر قیمتی بر کرسی خبرگان و مجلس بنشینند مشکل دارد

دبير شوراي نگهبان گفت: نمايندگي مجلس خبرگان منافع اقتصادي ندارد. اما برخی قصد دارند با ورود به اين نهاد براي آينده کشور برنامه‌هاي خود را پيش ببرند.

به گزارش شمال نیوز، آيت‌الله جنتي در همايش روساي دفاتر نظارت و بازرسي انتخابات استان‌هاي سراسر کشور گفت: نبايد در برابر آثار تحريم‌ها بر اقتصاد کشور، به گونه‌اي سخن بگوئيم که دشمن گمان کند با تداوم تحريم‌ها مي تواند ما را تسليم کند.

آيت الله جنتي رويکرد شوراي نگهبان در نظارت بر انتخابات را نيز اتکا به خداوند متعال عنوان کرد و افزود: در انتخابات نيز مشکل شوراي نگهبان با کساني است که هدف آنها نشستن بر کرسي‌هاي مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي «به هر قيمتي» است. زيرا آنها نيز شوراي نگهبان را مانع خود مي دانند.

وي افزود: نمايندگي مجلس خبرگان منافع اقتصادي ندارد. اما قدرت طلبان قصد دارند با ورود به اين نهاد براي آينده کشور برنامه‌هاي خود را پيش ببرند.

وي گفت: مهم‌ترين تلاش آنها «تضعيف شوراي نگهبان» و «بد بين کردن مردم به شوراي نگهبان» است تا نظارت اين نهاد را در جامعه «بي اعتبار» جلوه دهند.

دبير شوراي نگهبان تأکيد کرد: ما بر سه اصل «شرع»، «اخلاق» و «قانون» تأکيد داريم و سعي مي کنيم وظيفه خود را انجام دهيم. اميدوارم با «توکل به خداوند» بتوانيم به وظايف قانوني خود به درستي عمل کنيم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 25 خرداد 1394
خدا قوت
بعد از انقلاب ضمیر غایبی وجود دارد که هه مشکلات مملکت از ان ناشی می شود و جالب هست همه در هر پست و مقامی براحتی از آن استفاده می کنند این ضمیر غایب عامل همه بدبختی های این کشور می باشد. اگر دقت کنیم در طی روز با هر کسی در هر پست و مقامی جه دولتی و جه خصوصی صحبت کنیم می گویند :
خراب کردند
نامردی می کنند
قانون شکنی میکنند
میخورند
خیانت می کنند و.........
هیچکس نمی خواهئ به پدیرد که خودش و عملکرد خودش هم توسط دیگران قضاوت می شود و در دیدگاه مردم مورد قضاوت هست
و مردم هم نسبت به ایشان همان حرفها و قضائتها را دارنذ

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.